Firmatelefon-pasning

Det er et godt team, de har i det her callcenter, som jeg samarbejder med. De løfter opgaven til langt over min forventning. Det kan ikke være bedre.
Jeg kontaktede dem for et lille års tid siden, og jeg kunne hurtigt konstatere, at det vil blive et godt samarbejde. Ikke nok, med at de tog vare på min telefonpasning.

Styring af kalender

De foreslog faktisk også, at de styrer min kalender. Jeg har nemlig utroligt travlt med kunder, som jeg skal møde. Telefonpasningen, som firmaet varetager, frigjorde med det samme ca. 5 timer om ugen. Og dem kan jeg sagtens bruge til mange andre ting. Fx møder med fremtidige kunder. Og jeg kan forstå, at kunder, som ringer op, er ret imponerede over, hvor sød ’min sekretær’ er. Og det er nogle søde mennesker, som passer telefonen. Jeg har mødt dem. De er unge, har fingeren på pulsen og ved lige præcist, hvordan de skal tale til en mulig kunde.

De er også glade for mig. Jeg har endnu ikke sat dem i en situation, hvor de skulle rykke for en faktura, eller hvor de ikke fik svar på en mail, hvis de var i tvivl om noget. Det fede er, at når de er i tvivl om noget, så spørger de ikke bare: ”Hvordan skal vi…? ”. Nej, de foreslår, hvordan de løser problemet og beder om min mening. Det sætter jeg virkeligt stor pris på. Det sparer mig en masse tid. Jeg behøver ikke at sætte mig ind i problemstillingen først. Den serverer de fint, og så finder vi hurtigt en løsning. Fedt.

Nu har de så foreslået, at jeg sætter dem til at lave telefonpasning, for de andre to virksomheder, jeg har. Jeg har ikke nogen grund til, at de ikke skal gøre det. Men, jeg vil godt lige først have et godt tilbud.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *